fredag 15. mars 2013

Pannekaker til frokost

I går hadde vi pannekaker til middag. Jeg malte opp noen glutenfrie havregryn som jeg brukte som endel av melet, og brukte hvetemel ellers. Hvetemel er ikke noe vi bruker så mye av, det blir som regel noen alternativer.
I morges ville jeg bruke opp resten av havregrynmelet og blandet sammen til en røre. Jeg laget den litt på slump, men her er ca oppskrift =)

1 dl havgrgrynmel
2 egg
1 dl fløte
litt salt
litt krademomme
Jeg lot den stå og svele i 10 minutter i kjøleskapet og syntes den ble litt tykk. Jeg spedde så med litt melk, ca 0.5 dl eller litt mindre.
De ble utrolig gode! Stekte de med cocosa så de fikk et hint av kokossmak! Hadde på blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker.
NAM! Herlig frokost :D




Det ble litt til overs, så det spørs om dette blir lunch i dag også :D

1 kommentar: