fredag 15. mars 2013

Bæresjal ventes i posten!

Jeg har båret begge guttene i sjal og meitai fra de har vært ganske små.
Lillebror har blitt båret i sjal fra dag 1 og har definitivt blitt båret mer enn storebroren.
Storebror ble båret mer da han ble større og det var mer praktisk med bæretøy, men denne gangen så jeg nytten med en gang.
Elastisk sjal er nydelig til nyfødte, men blir fort tungt og siger. Og med mine store gutter varte det ikke lenge =) Har båret i et halvelastisk sjal kalt Heko-Obi en stund, men da Lillebror ble stor nok til Manducaen har jeg omtrent bare båret i den. Og i meitai =)
Men sjal er jo så herlig og avlaster utrolig godt om man knytter bra!
OG da jeg kom over salg hos Ellevill her om dagen MÅTTE jeg slå til.
Det ble et Norwegian Style Alba, og jeg kan nesten ikke vente med å få det i posten.
Dette sjalet er en ull/ bomullsblanding og jeg er så spent!
Har også et litt kortere sjal i lin/ bomull som vil være godt og stødig når Lillebror blir enda større.

Her er han i det elastiske sjalet, ikke store karen her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar